Studio

פילאטיס מכשירים

בסטודיו "שמים וארץ" מתקיימים שיעורי פילאטיס מכשירים בהדרכה אישית וצמודה של צוות מדריכי פילאטיס מקצועיים. סטודיו "שמים וארץ" הינו הסטודיו המקצועי והוותיק ביותר לשיעורי פילאטיס מכשירים באזור השפלה והדרום. בסטודיו מתקיים קורס מדריכי פילאטיס, המעניק לבוגריו תעודת הדרכה מקצועית בינלאומית.

מה זה פילאטיס ומה ההבדל בין פילאטיס מזרן לפילאטיס מכשירים?

פילאטיס היא שיטת אימון ייחודית המשלבת חיזוק שרירי לבה, עבודה על גמישות ואימון הדרגתי ומאפשרת שיקום מפציעות גופניות, יציבה גופנית נכונה ואיזון גופני.

פילאטיס מתאימה במיוחד לאנשים הסובלים מפציעת ספורט או לאחר תאונה וכמובן לאנשים הסובלים מכאבי גב, ברכיים, צוואר, כתפיים, וחולשה כללית.

בשנים האחרונות תפסה השיטה תאוצה והיא זוכה לפופולריות והצלחה רבה, מלווה בתוצאות מעולות בקרב רבים ורבות המעוניינים בהתעמלות, תנועה, יציבה טובה וחיזוק הגוף והנפש. אימוני הפילאטיס נחלקים לשניים – פילאטיס מזרן, המתבצע על הרצפה, לעתים בשילוב אביזרים, ופילאטיס מכשירים.

כיצד עובדת שיטת פילאטיס מכשירים?

מכשירי פילאטיס, כמו גם השיטה כולה, פותחו על ידי ג'וזף פילאטיס (1883-1967), בשנות ה-20 של המאה הקודמת. פילאטיס יצר אימון המשלב ריכוז מנטלי, שליטה בתנועה ובשימוש בכוח הרפייה זרימה ודיוק. השליטה שנרכשת במהלך אימוני פילאטיס, ומתורגלת שוב ושוב, יוצרת איזון מפרקי, ותורמת ליציבה ולפעילות היומיומית. שיטת הפילאטיס עובדת על שרירים מייצבים ויוצרת איזון בין חלקי הגוף השונים. שיעורי פילאטיס מכשירים מבוססים על התנגדות שרירים ומגדילים את טווח התנועה במפרקים ובשרירים.

פילאטיס מכשירים מבוססים על התנגדות קפיצים ומגדילים…

מהם המכשירים שבהם עושים שימוש?

חיזוק הגוף באימוני פילאטיס נעשה באמצעות התנגדות. מכשירי הפילאטיס שבהם נעשה שימוש בסטודיו לפילאטיס מכשירים, הם בין היתר: רפורמר, קאדילק, כסא וונדה, יחידת קפיצים וחבית.

רפורמר – הינו מכשיר הפילאטיס המוכר ביותר. זהו מכשיר שמחזק ומחטב את השרירים הזקוקים לשיקום באמצעות תרגילים שונים. כך למשל, ניתן לשבת, לשכב או לעמוד על מכשיר זה ולבצע תרגילי פילאטיס שונים.

מכשיר פילאטיס נוסף המשמש בפילאטיס מכשירים הוא קאדילק – מכשיר הקאדילק נוצר על ידי ג'וזף פילאטיס במלחמת העולם הראשונה בזמן שטיפל בחיילים גרמנים פצועים. פילאטיס לקח מיטות בית חולים, וחיבר אליהן קפיצים, אשר שימשו את הפצועים לתרגילי פילאטיס מכשירים בהתאם לצורך.

 על מנת להעצים את האימון, נוספו לאורך השנים אביזרים כדוגמת משקולות, גומיה, גליל, כדור ועוד. את האביזרים ניתן לשלב גם בשימוש במכשירים.

חדש בשמים וארץ !!! התחדשנו עם האביזר החדש SPINEFITTER מבית היוצר של SISSEL

אנו משתמשים ב  SPINEFITTER על המכשירים ועל מזרן. האביזר מוסיף מימד חיוני של שיווי משקל יחד עם הרפיית שרירים תפוסים, ממש כאילו קיבלנו טיפול שיאצו תוך כדי אימון אינטנסיבי שמעלה את רמת הקושי של התרגילים הקלאסיים. התחושה לאחר האימון עם ה SPINEFITTER היא של חיזוק שרירי ליבה והשרירים האחראים על שיווי משקל, התארכות והרפיית שכמות וגב.

 

מהם היתרונות של תרגול פילאטיס מכשירים?

אנשים המתרגלים פילאטיס מכשירים חווים את היתרונות הבאים:

  • שיפור ביכולות התפקוד בחיי היום יום.
  • התגברות על קשיים פיזיים.
  • פיתוח שרירים חזקים, ארוכים וגמישים יותר.
  • שיפור והגדלה של טווח התנועה.
  • גוף חטוב – זהו הבונוס של התרגול, אך לא המטרה המרכזית שלו.
  • שיפור ביכולת הריכוז והמיקוד המנטלי, ושליטה מוגברת ביכולות הפיזיות של הגוף.
  • חיזוק אזורים מסוימים שנפגעו בשל טראומה, פציעה, עבודה בישיבה ממושכת, תאונה או לידה, כדוגמת רצפת האגן או הגב התחתון.

מעוניינים לתרגל ולהתאמן בפילאטיס מכשירים? התקשרו אלינו עוד היום, ונשמח לעמוד לשירותכם, עם הצוות המקצועי והמיומן שלנו! 

ליצירת קשר ומידע נוסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מדריכת פילאטיס אילת נוימן זיו

הסטודיו לפילאטיס מנוהל ע"י איילת נוימן זיו

M.Sc, מדריכת פילאטיס בכירה

קורס מדריכי פילאטיס מתקיים בניהולה ובהדרכתה של אילת נוימן, מדריכת פילאטיס בכירה אשר רכשה את השכלתה בפילאטיס שיקומי בסן-פרנסיסקו אצל Ellie Herman והתמחתה בפילאטיס שיקומי אורטופדי במרכז רפואי בקליפורניה.
לאילת תואר ראשון ושני במדעים, רקע מקיף באומנות התנועה וניסיון טיפולי ושיקומי עשיר. היא עובדת בשיתוף פעולה עם אורטופדים, נוירולוגים, פיזיותרפיסטים, מרצה על פילאטיס בכנסים מקצועיים, ומכשירה מדריכים בפילאטיס מזרון ומכשירים.  

מספרים עלינו

שתפו:
פילאטיס

ליצירת קשר ומידע נוסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התקשר צור קשר

ליצירת קשר ומידע נוסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שמים וארץ