School

המלצות על קורס מדריכי פילאטיס בסטודיו שמים וארץ

סיפורי הבוגרים שלנו

עדי נועם, בוגרת קורסי מזרן ומכשירים ובעלת סטודיו לפילאטיס

הגעתי לסטודיו של איילת במרכז "שמים וארץ", במטרה ללמוד ולהעמיק את הידע בשיטת הפילאטיס לאחר 3 שנים של אימון במקומות שונים. 

נוכחתי לדעת שהמקום לא נקרא סתם "שמים וארץ", מאחר ומהר מאוד גיליתי שכל מה שידעתי על פילאטיס לפני שדרכתי רגל בסטודיו של איילת הינו כאין וכאפס לעומת הידע שרכשתי במהלך הקורס. הידע הרחב שרכשתי בקורס בתחומים רבים כל כך, היחס האישי, הדיוק המקצועי והליווי המדהים מצד איילת לאורך כל הקורס וגם לאחריו הכינו אותי להיות מדריכה מקצועית ומיומנת. 
הידע הנרחב שקיבלתי בתחום השיקום מאפשר לי כיום לטפל גם באנשים עם בעיות גב, צוואר וכו'. 

בשנת 2009 פתחתי בביתי סטודיו לפילאטיס מזרן ועם סיום קורס המכשירים הוספתי לביתי גם מכשירי פילאטיס, וכיום הסטודיו שלי מונה 60 לקוחות. 

הילה צור

שמים וארץ, אגדה חיה, מתפתחת ובועטת.

סטודיו שהוא עולם ומלואו, שיעורים מאתגרים עם מדריכות מקצועיות ונפלאות שבכל רגע מהם אני מרגישה עבודה מדוייקת, ריכוז, נשימה והעצמת היכולות האישיות.
והדובדבן שבקצפת – הקורסים המכשירים מדריכות פילאטיס – מתנה לחיים.
אנטומיה, מגע, תנועה, חיזוק, ועוד ועוד וכל אלה באווירה מושלמת, אינטימית, מקצועית ומעשירה כל כך.
למדתי ולומדת אין סוף מאיילת זיו – מורה לחיים – מקצועיות, ידע והעמקה ללא גבולות, הכלה ובעיקר פיתוח המסוגלות האישית והאמונה ביכולות הגוף.
המדריכות בסטודיו שותפות גם הן לתהליך, בהזדמנות זאת רוצה להודות מעומק הלב לחני ומירי המדהימות שמאמינות בנו כל כך ומאפשרות לנו ללמוד, להעשיר ולהתנסות.
חוויה יוצאת דופן ממלאה את הגוף והנפש – שלא ייגמר לעולם.
  

המלצת תלמידה על קורס מדריכי פילאטיס

אני עושה פה קורס למדריכי פילאטיס מזרן. נרשמתי גם לקורס פיליאטיס מכשירים. אני מאוד מאוד אוהבת את המקום "שמים וארץ". מקום מאוד אישי, נוגע, מאוד מאתגר. אני חושבת שכל המדריכות כאן כמו שהן, הן מדריכת טובות ומעולות שיודעות בדיוק איך להפעיל כל דבר ודבר. כל שריר ושריר. אני מאוד מאוד ממליצה על הסטודיו כי אין עוד סטודיו כמו שמיים וארץ.

למה בחרתי ללמוד דווקא ב"שמיים וארץ?"

קודם כל, יש פה יחס חניכה אישי מאוד מאוד קרוב וצמוד. אנחנו מעט מאוד בנות בקורס, וזה משהו שעוזר לנו להבין קצת יותר לעומק את כל התכנים, גם מבחינת אנטומיה. שמים הרבה דגש על עניין השיקום, שזה בעצם מה שאני רציתי יותר להעמיק בו.

זהו… האמת היא שגם איילת וגם נטע מלמדות אותנו צמוד וקרוב ותמיד פתוחות לשאלות, אם זה מקצועיות ואם זה אישיות. אני נהנית מאוד מהקורס. הוא גם יחסית ארוך לעומת הקורסים האחרים, וזו גם תוספת בשבילי.

זהו… 🙂

המלצה של ג'ני ורוני

רוני: אני לומדת כאן קורס מזרן וקורס מכשירים. אני ממליצה על המקום כי אני חושבת שהוא קודם כל קורס קטן ומצומצם יותר ולכן יש יחס אישי שהוא מדהים. קורס מאוד מקצועי, שיקומי. אתם תזכו אם תעשו אותו כאן. שילוב של נטע ושל איילת זה שילוב מנצח.

ג'ני: אני עושה רק קורס מזרן ובאמת הכול כאן מאוד מקצועי. נטע נהדרת ויש עוד אנשים שמרצים כמו למשל איריס הפיזיותרפיסטית וגם הרצאות על שפת האגן. בקיצור מדהים מדהים מדהים!

המלצה של אביבה

אני אביבה,  מתאמנת פה יותר משש שנים. פרשתי לא מזמן מתפקידי במשרד החינוך והחלטתי שאני רוצה לשנות את אורח חיי ולהפוך אותם לבריאים יותר. להפוך להיות סבתא בריאה יותר. מאז נרשמתי לקורס ואני לומדת את הבסיס של התובנה של איך לנהוג עם הגוף שלי בצורה נכונה. איך להיעזר בידע שאנחנו מקבלים פה על שרירים, עצמות ומפרקים כדי להפעיל אותם בצורה טובה יותר בחיי היום יום.  זה נותן לי אנרגיות חיוביות עצמות. נרשמתי גם לקורס הבא של המכשירים. אני חושבת שכל מי שרוצה לחיות את הגיל השלישי בצורה שמחה ובריאה יותר, כדאי שתבוא.

למה לבוא לשמיים וארץ?

קודם כל כי זה סטודיו קטן ואינטימי. אין שום תרגיל או תנועה שכל אחת מאתנו, הסטודנטיות שלומדות כאן לא בדקה או נשמה, בדקה וחוותה עם אילת המדהימה המדהימה שליוותה אותנו בכל צעד ובכך דרך שעשינו. כמובן שגם נטע, המדריכה של המזרן חייבת ללמוד ביחד כי מזרן ומכשירים לומדים ביחד. זה נותן ידע כל כך רחב על עולם הפילאטיס גם שינוי גופני וגם שינוי נפשי. קורס מדהים. אני ממליצה.          

למה ללמוד בשמיים וארץ?

יש הרבה סיבות ללמוד בשמיים וארץ. סטודיו מאוד מקצועי, בית חם. כשמגיעים לפה מרגישים תחושה ביתית. החל מאור שעונה לנו על כל השאלות ועל מה שאנחנו רק מבקשות דרך הפינה של השתייה החמה והעוגיות שתמיד נמצאות כאן, ואילת שמביאה ממרחים שהיא מכינה…

מבחינה מקצועיות, המקצועיות כאן היא מעל ומעבר. איילת היא עם ניסיון מאוד מאוד עשיר. היא באה ומלמדת לא רק פילאטיס, אלא גם מעבר… אני חושב שכל מי שלומדת פה יוצאת מדריכה עם המון ניסיון והרבה ביטחון, שלדעתי הוא הכי חשוב. זה מה שהרגשתי פה, שאני יוצאת עם המון ביטחון.

אני ממליצה בחום רק לבוא ולנסות ולקבל מקצוע שיהיה כיף לחיים.

אני ממליצה ללמוד בסטודיו שמים וארץ של איילת

עשיתי את שני הקורסים ביחד. גם לנטע וגם לאיילת יש ניסיון אדיר, ארוך ומלא. הלימודים כאן הם מאוד אינטנסיביים אבל כיפים.

אנטומיה: נטע ממש עוברת על כל מפרק ושריר ולומדים טוב. עוברים על הרפטואר כולו בצורה מאוד יסודית. אנחנו מתנסות בעצמנו על כל מכשיר ועל כל תרגיל. המדריכות נותנות לנו גם לנסות להעביר שיעורים בעצמנו. הסטודיו תמיד פנוי ואיילת מאפשרת לנו להגיע ולהשתמש בסטודיו ובכל המכשירים.

זהו, תקופה כיפית שבשבילי נגמרה ואני מקווה שגם בשבילכם היא תהיה משמעותית.

קורס דור 3

איילת יקרה ואהובה,

חצי שנה של למידה, הנאה, צחוק ואין סוף חוויות – באה לסיומה. רצינו להגיד תודה גדולה על הנתינה, הסבלנות והסובלנות, הביטחון שנטעת בנו, החיבוק ומאור הפנים, האמון שנתת בנו, הבית הפתוח שהענקת לנו ועוד ועוד – כאלו שקצרה היריעה מהלכיל.

מבחינתנו זו רק ראשית המסע.

מאושרות שזכינו בך להיות עבורינו למזניקה.

אוהבות ומוקירות מאוד – מאיה, ענת, עירית והילה

המלצה על קורס מדריכי פילאטיס בסטודיו שמים וארץ

כלנית סטודנטית לפילאטיס מכשירים בשמים וארץ

ממליצה בחום ללמוד בסטודיו של איילת. האווירה מאוד ביתית, נעימה, מספר הסטודנטים הוא מצומצם, היחס חם אישי ומקצועי. אז אל תתלבטו ובואו ללמוד אצל איילת בשמים וארץ.

רותם שחל - סטודנטית לפילאטיס מכשירים

 ממליצה בחום על הסטודיו של איילת, מקום נעים, כיפי את יכולה לבוא מתי שבא לך, להכיר את צוות המדריכות, המטפלים והמזכירות, מרגישה בבית. קיבלתי מפתח לסטודיו של איילת כדי לבוא ולהתאמן מתי שאני רוצה ואני לא חושבת שיש את זה במקומות אחרים, את ההרגשה של הבית.

מעבר לכל זה, איילת היא סופר מתחשבת, נעימה ומכילה. היא הגורו שלנו ויש לה ידע נרחב, המון ניסיון והשיטה שבה היא מלמדת פילאטיס שיקומי היא שיטה מדהימה שנתנה לי ,כמדריכה, המון ידע והעשרה, לדעת בדיוק מה צריך לעשות, על איזה שריר לעבוד וכו' וזה הופך אותי למדריכה מצויינת. ממליצה לכולם להגיע ללמוד אצל איילת!

הילה. צ

חוויה מעצימה ומרגשת- 

חלמת פעם להיחשף לידע מעשיר, שימושי ומרתק במסגרת תומכת, קטנה ואינטימית, במקום מקסים ומפנק, עם מורה עתירת ידע וניסיון?
אני זכיתי להגשים את החלום – קורס מדריכות פילאטיס בהובלת איילת נוימן זיו, בסטודיו לפילאטיס ולרפואה משלימה "שמים וארץ" ברחובות.
קורס מקיף, מעמיק, מלמד, מעניק חווית אמת של חיבור הנפש והגוף. נשימה, הקשבה עמוקה לגוף, לנפש, העצמת היכולות האישיות, העמקת האמון בגוף, בסגולותיו, היכולת להעניק, להדריך, ללמד לגלות את סגולותיו של הגוף ולעשות בהן שימוש יעיל. 
אם אתם מרגישים תקועים וכאובים, אחרי פציעה, מחלה, תחושת ניוון של הגוף, תקיעות של הנפש, אני ממליצה לכם להתחיל לפסוע בשבילי הפילאטיס, לשאוף להעמיק ולהשתלב בלימוד תורת הפילאטיס, להכיר את גופכם לעומק, יכולותיו ומגבלותיו, ללמוד להקשיב לו, להעניק לו חמצן, לנשום בכל נימי נפשכם ולגלות פתאום יכולות, טווחים, כוחות ומסוגלויות שלא הכרתם…
אני הגשמתי את החלום, משתפת, אולי גם אתם רוצים לחלום ולהגשים. 
מאושרת…
 

נטע שריג, רקדנית ומורה למחול ולפילאטיס

לפני כ-5 שנים, נפצעתי בברכיים במהלך תקופת אימונים אינטנסיביים של מחול, פציעה שניטרלה אותי לתקופה ארוכה והסבה לי כאבים רבים. כשהופניתי לאורטופד המתמחה בטיפול ברקדנים ובברכיים של רקדנים, נאמר לי שהפתרון היחיד שמתאפשר לי הוא ניתוח, או שאוותר על המחול. 
הייתי בעיצומה של תקופת חזרות בלהקת אלומיניום אליה הצטרפתי, לקראת יציאה לסיבובי הופעות ארוכים בחו"ל ומכיוון שידעתי שאם מתחילים עם ניתוחים- הם לעולם לא נגמרים, ביקשתי המלצות על שיקום באמצעות פילאטיס וכך הגעתי לאיילת ולמרכז שלה ושל עמוס ב"שמיים וארץ".

איילת מיד הכניסה אותי לתקופת אימונים אינטנסיבית (היו לנו רק שלושה חודשים עד היציאה לחו"ל) ולאט לאט- הכאבים עברו. בליווי מקצועי, ממוקד ואישי איילת ידעה ללוות אותי בעצמה ואף להנחות את המדריכות האחרות בסטודיו- כיצד לקדם אותי הלאה ולהחזיר אותי לכושר מלא.
כשמועד היציאה לחו"ל הגיע, כבר הייתי ללא כאבים, ומעבר לכך- על אף שבמשך יותר משנה אחרי לא היתה לי אפשרות להמשיך להתחזק בפילאטיס, האימון אצל איילת והכלים שהיא נתנה לי לעבודה נכונה, שמרו עלי ללא כאבים וללא פציעות, על אף העומס הרב של ההופעות.

לאחר סיום עבודתי עם הלהקה, מצאתי את עצמי באופן טבעי מאד חוזרת לסטודיו של איילת ובתקופה קצרה יחסית עברתי אצלה את ההכשרה להוראת פילאטיס מזרן ומכשירים. התחלתי ללמד פילאטיס לא רק בשמים וארץ אלא גם תוך כדי הוראת המחול, שכן עקרונות הפילאטיס הם פשוט הדרך לעבודה נכונה עם הגוף בכל תחום שהוא.

כיום, אני מלמדת בסטודיו של איילת ומהווה חלק מצוות ההכשרה של מדריכי הפילאטיס בביה"ס של שמים וארץ, ואני מזמינה ומברכת בכל ליבי את מי שבוחר לבוא ולקבל את המתנה הזו- ללמוד פילאטיס אצל איילת.

שוש קרני, פיזיותרפיסטית מומחית בשיקום אורוגניקולוגי ואנו רקטלי ומכינה זוגות ללידה

יחד עם צוות הפיזיותרפיה של בי"ח קפלן, עברנו קורס פילאטיס בהדרכתה של איילת במרכז "שמים וארץ". הקורס היה מעניין ולמדנו את הקונספט של פילאטיס. 

כמעמלת קבוצות ויחידים בכל הגילאים מזה 38 שנים, הוספתי למאגר התרגילים שלי אפשרויות נוספות העומדות בקריטריונים הקשוחים שלי של עבודה גופנית נכונה, ואני עושה שימוש בידע זה בעבודתי השוטפת עם קבוצות ועם יחידים.

אני ממליצה להתעשר בידע גופני ותירגול, וממליצה בחום על לימודי פילאטיס אצל איילת.

ליצירת קשר ומידע נוסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מדריכת פילאטיס אילת נוימן זיו

איילת נוימן זיו

M.Sc, מדריכת פילאטיס בכירה

איילת רכשה את השכלתה בפילאטיס שיקומי בסן-פרנסיסקו אצל  Ellie Herman והתמחתה בשיקום אורטופדי בפילאטיס במרכז הרפואי Saint Francis Hospital בקליפורניה.

לאיילת תואר ראשון ושני במדעים, רקע מקיף באומנות התנועה וניסיון טיפולי ושיקומי עשיר. 
היא עובדת בשיתוף פעולה עם אורטופדים, נוירולוגים ופיזיותרפיסטים ומרצה על פילאטיס בכנסים מקצועיים ומקיימת קורס מדריכי פילאטיס, מזרון ומכשירים.

שתפו:
פילאטיס

ליצירת קשר ומידע נוסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התקשר צור קשר

ליצירת קשר ומידע נוסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שמים וארץ