Studio

פילאטיס שיקומי בסטודיו שמים וארץ

סובלים מכאבים במהלך ביצוע פעולות יומיומיות פשוטות? מתקשים לשמור על יציבה נכונה לאורך זמן? מרגישים צורך להרחיב את טווח התנועה של הגוף ולהחזיר לעצמכם את הגמישות? אם אתם מעוניינים במסגרת אימון קבוצתית או באימון פרטני, רוצים לנוע, להתחזק, להגדיל את טווחי התנועה שלכם, להפסיק את הכאב ולשפר את איכות חייכם - אימון בפילאטיס שיקומי יכול להיות המענה המושלם בשבילכם! 

מהו פילאטיס שיקומי?

פילאטיס היא שיטת אימון גופני, ששמה מוכר היום לרבים. זוהי שיטה לאימון גופני, שמטרתה לשפר את היציבה הפיזית ואת התפקוד הגופני היומיומי במינימום מאמץ,שחיקה ופגיעה. השיטה התגבשה בראשית המאה הקודמת על ידי ג'וזף פילאטיס, מתעמל ומתאגרף יליד גרמניה. פילאטיס ראה את השיטה כמיישמת את אידאל האיזון שבין הגוף והנפש, בעזרת סדרת תרגילים שמסייעים באיזון של השרירים, שיפור היציבה, שיווי המשקל, הכח, הקואורדינציה והגמישות, לצד שיפור יכולת הנשימה ויכולות נוספות.

השיטה שפיתח פילאטיס שמשה מראשיתה כאימון לשם שיקום פציעות גופניות. כאשר השיטה התפתחה והתפשטה ברחבי העולם, החלו גם אנשים בריאים לאמץ אותה והפכו אותה לשיטת אימון שגורה ונפוצה. הקשר המקורי – בין פילאטיס ושיקום גופני – הלך ונשחק, אך כיום ישנה חזרה ליסודות השיטה, והיא משמשת כשיטת אימון שבה משולבים עקרונות שיקומיים, הקשורים בפיזיותרפיה, רפואה סינית ורפואה משלימה.

ייחודו של פילאטיס שיקומי

פילאטיס שיקומי או רפואי שם דגש מיוחד על תהליכי שיקום בקרב אנשים הזקוקים לכך. עבודת פילאטיס שיקומית טיפולית מתחילה בתשאול ובאבחון מקיף. בהתאם לאבחון נערכת תכנית אישית שמותאמת למצב הגופני של כל אדם. התרגילים והמכשור נבחרים כך שיאפשרו אימון שאינו כרוך בכאב, אך משפיע על חיזוק שרירי היציבה, דיוק תנועתי, הגמשת שרירי הגוף, והגדלת טווח התנועה של המפרקים ולאורך עמוד השדרה.

מה קורה במהלך האימון?

כאשר בוחרים באימוני פילאטיס שיקומי, מתחילים באבחון מסודר של הבעיות המטרידות אתכם, עורכים בדיקת איזון שרירי ובוחנים את היציבה וטווחי התנועה. האימון כולל למידה מעמיקה של יסודות הפילאטיס, תרגילי פילאטיס ויישומם. באימון פילאטיס שיקומי פרטני ניתן להתמקד בבעיות ומגבלות אישיות, תוך כדי הבנת המניעים והסיבות להן ואימוץ שינויים בהרגלי התנועה היומיומיים, על מנת להביא לשיפור מהיר ועקבי. במהלך תרגול פילאטיס טיפולי, המתאמנים מפתחים שרירי ליבה חזקים, מחזקים את שרירי הגב, הבטן, הכתפיים ואגן הירכיים.  

למי מיועד האימון?

אימון פילאטיס שיקומי נעשה באופן פרטני, ולכן הוא מתאים לכל אדם – בגילאים שונים, רמות כושר שונות, בעיות תנועה ובריאות, ועבור כל מטרה או שינוי שהצבתם לעצמכם כיעד.
פילאטיס שיקומי מתאים למי שסובלים מכאבים באזורים מסוימים, או כאבים במהלך ביצוע פעולות יומיום שגרתיות, המעוניינים להפחית את הכאב או להעלימו לגמרי.

באילו בעיות ניתן לטפל בעזרת פילאטיס?

בסטודיו לפילאטיס שמים וארץ יש לנו ניסיון רב שנים בטיפול ובעבודה עם אנשים הבוחרים בפילאטיס שיקומי לשם טיפול בנושאים הבאים:

  • שיקום רצפת אגן.
  • חיזוק שרירי בטן ורצפת אגן לאחר לידה.
  • כאבי גב לסוגיהם.
  • בעיות נוירולוגיות שונות, ביניהן טרשת נפוצה (MS), שיתוק מוחי, לאחר אירוע מוחי ועוד.
  • כאבי ברכיים – מומלץ גם לרקדנים/ות.
  • כאבי צוואר, מיגרנות, סחרחורות.
  • נכויות שונות המגבילות תנועה.

מעוניינים לשים קץ לכאב, לסבל, לקושי בתנועה? מוזמנים לשקם את טווח התנועה, להרחיב את היכולת, להגמיש את הגוף ולחזור לשגרה בריאה, עם פחות כאב, בעזרת אימון בפילאטיס שיקומי – אצלנו בסטודיו. פנו עוד היום, ונשמח להתאים לכם תכנית טיפול שתשיב לכם את ההנאה, איכות החיים והחשק לנוע!

ליצירת קשר ומידע נוסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מדריכת פילאטיס אילת נוימן זיו

הסטודיו לפילאטיס מנוהל ע"י איילת נוימן זיו

M.Sc, מדריכת פילאטיס בכירה

איילת רכשה את השכלתה בפילאטיס שיקומי בסן-פרנסיסקו אצל  Ellie Herman והתמחתה בשיקום אורתופדי בפילאטיס במרכז הרפואי Saint Francis Hospital  בקליפורניה.

העבודה בסטודיו נעשית בשילוב ובשיתוף פעולה עם אורתופדים, נוירולוגים ופיזיותרפיסטים, לשם השגת תוצאות מיטביות.

 

מספרים עלינו

פילאטיס שיקומי
4.8 (96.6%) 47 votes
שתפו:
צור קשר
X

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם