רפואה משלימה

פוריות ורפואה סינית

כיצד רואה הרפואה הסינית את בעיות הפריון ההולכת ונעשות נפוצות יותר אצל גברים ונשים, ואיך היא מסוגלת לטפל בהן
בעיות פוריות הינן נפוצות מאד בעולם המודרני. אחד מכל ארבעה זוגות סובל מבעית פריון מצד הגבר או האישה. גורמים רבים עלולים לפגוע בכושר הפריון בינהם: לחץ ומתח, תזונה לקויה, מזון מרוסס או עשיר בהורמונים, קרינה (משפיעה על רמות אסטרוגן), גיל מבוגר יחסית, אמצעי מניעה מסוג הורמונאלי או התקן תוך רחמי ובעיות גניקולוגיות שונות (אנדומטריוזיס, ציסטות בשחלות וכדומה). כל אחד מגורמים הנ"ל עלול ליצור בעיה אשר מצריכה טיפול שונה.

הרפואה הסינית מאבחנת בעיות הפריון, הן בעזרת בדיקות המעבדה שעובר הזוג, והן בעזרת שיטות אבחון ייחודיות,הכוללות: תישאול מקיף, תחושת איכויות הדופק, הסתכלות על מפת הלשון, מישוש הבטן והגפיים.כל אלו יחדיו נותנים תמונה קלינית מקיפה, אשר בעזרתם ניתן לקבוע אסטרטגיה טיפולית, נקודות דיקור וצמחי מרפא.

לצורך הבהרה אתן מספר דוגמאות בראיה הסינית:
בעיה בעובי רירית הרחם: חסר בחומר ייני. יין מסמל חומר, ריקמה.
בעיות זיקפה: חסר אנרגיה יאנגית. יאנג מסמל אנרגיה, תנועה כלפי מעלה וחום.
חסר ביוץ או זרע לא איכותי: יכול להעיד על חסר ג'ינג, שזה תמצית אנרגתית מולדת אותה רכשנו מהורינו (בדומה ל DNA)

לכל תמונה קלינית פיסית יש הרבה סממנים אנרגתים שקדמו לה וצריך רק לדעת מה ואיפה לחפש. הרבה לפני שתתגלה בעיית ביוץ בגיל 30, יופיעו הסממנים מהשנים הראשונות של המחזור.

לכן יש חשיבות עליונה להסדרת המחזור החודשי שלא ע"י גלולות, אלא בצורה טבעית. כמו כן כמובן, לאורח החיים וההתנהלות היומיומית חשיבות מרובה: תזונה, תנאי טמפרטורה קיצוניים, מוקדי קרינה הסובבים אותנו, שמירה על כושר גופני וכדומה לכל אלה השפעה על פריון.

הרפואה המערבית מגדירה בעיית פריון לאחר שנה של ניסיונות ללא הצלחה (למעט במקרים של מחלה/בעיה פיסית ידועה).אחוזי ההצלחה של טיפולי פריון והקליטה העוברית הם בסביבות ה25%, וניתן לשפר את אחוזי ההצלחה בעזרת הרפואה הסינית. מחקר שנערך בגרמניה בשנת 2001 הראה כי אחוזי קליטת העוברים בטיפולי IVF עלו מ 26.3% ל 42.5% במטופלות שהוסיפו טיפולי דיקור לטיפול הפריון המערבי.
מחקרים רבים נוספים הוכיחו את יעילות שילוב הרפואות בקליטת עוברים בטיפולי הפריה חוץ גופית.אולם, למי שעוד לא התחילה את מרתון ההורמונים כדאי להתחיל עם הטיפול הסיני שהינו עדין, טבעי ומפורסם בהצלחותיו.

שתפו:
פילאטיס

ליצירת קשר ומידע נוסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התקשר צור קשר

ליצירת קשר ומידע נוסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שמים וארץ