רפואה משלימה

שמים וארץ בקהילה

כתבה מתוך מדור קוראים כותבים – שבועון גל גפן, פורסם בתאריך: 17/07/08
אני תושבת יבנה שמגיעה למועדון "עמך" ברחובות לפחות 4 פעמים בשבוע. מועדון "עמך" הנו עמותה לניצולי שואה ודור שני לניצולי שואה. המועדון פתוח כל יום משעה 8 בבוקר ועד 20 בערב. כל חבר יכול להגיע מתי שרק מתחשק לו, בזמנו הפנוי והנוח. יש בו פעילויות עד אין סוף כגון: טיפול פסיכולוגי, עבודות טלאים, ציור, תכשיטנות, לימוד מחשב, תרגול זיכרון, אנגלית, התעמלות בריאותית, טאי צ'י וכמובן הרצאות וטיולים . החברים יכולים להכין לעצמם שתייה חמה או קלה וכיבוד קל. חוגגים ימי הולדת משותפים לכל חברי אותו החודש. הצוות מדהים מקסים ובזכותם אנו מאושרים להגיע למועדון וכיף לנו. המפגשים גורמים לנו שמחת חיים והרגשת בית .

באחת ההרצאות, הרצה לנו ד"ר עמוס זיו, בעל קליניקה "שמים וארץ" ברחובות, רחוב רוזנסקי ,23 על רפואה סינית עתיקה בזמנים מודרניים. ההרצאה הייתה מרתקת ביותר ובסופה הזמין אותנו מר זיו לטיפולים בקליניקה שלו תמורת סכום סמלי של 10 שקלים לטיפול. אני רוצה לציין כי אפילו המחטים עבור הטיפול עולות יותר. כל חבר מגיע לפי שעה שנקבעת מראש, ומקבל טיפול.

לעזרתו של עמוס מגיעה כרמל, שגרה בגבעת עדה ובאה במיוחד לעזור לו לטפל בנו. לי ולבעלי זה עזר מאוד, הכאבים פחתו ואנו מתפקדים נפלא. אני רוצה להודות לשבח ולהלל את האנשים הנפלאים הללו, שמקדישים מזמנם החופשי בכדי להקל על מכאובינו ולעזור לנו. כן ירבו אנשים נפלאים כאלו שנותנים מזמנם בכדי להקל ולו במעט לחברים שעברו גיהנום ותופת בזמן השואה .

בתודה ,
אוהבים אתכם, עמוס וכרמל
משרה ואברהם וינשטיין

שתפו:
פילאטיס

ליצירת קשר ומידע נוסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התקשר צור קשר

ליצירת קשר ומידע נוסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שמים וארץ