pilates

פילאטיס למתחילים

רוצים להתחיל לתרגל פילאטיס? מעוניינים לשנות באורח משמעותי את ההרגשה היומיומית, התפקוד הגופני והמראה שלכם? מעוניינים להיפרד מכאבים?

בואו לפתח כוח, סיבולת פנימית, גמישות, איזון ויציבות, וכל זה בהתעמלות מדויקת, מודעת ומחזקת, שתחזיר לכם שליטה מלאה בשרירי הגוף והליבה שלכם. איך מתחילים?

קודם כל – כמה מלים על השיטה

התעמלות בשיטת פילאטיס שמה דגש על מודעות לגוף, לנשימה, ליציבה ולשימוש בשרירי הליבה. תוצאות התרגול בפילאטיס מורגשות במהרה, והמתעמלים מדווחים על שיפור בגמישות ובטווחי התנועה, תנועות קלות ונטולות מאמץ, תוספת כוח והקלה על כאבי גב או עומס על מפרקים שונים בגוף. פילאטיס מסייעת לרקדנים, ספורטאים ואתלטים לפתח גמישות וכוח ולשמור על עצמם מפני פציעות, או להשתקם מפני פציעות שחוו. אך זו אינה שיטה שנועדה רק למתעמלים מקצועיים – זו שיטה שמתאימה לכל אדם, ומאפשרת לכל אחד ואחת לחזק את הגוף, להגמיש את השרירים, לשפר את המצב הגופני ולהרגיש מצוין, גם מבחינה מנטלית.

השיטה פותחה על ידי ג'וזף פילאטיס, בתחילה כשיטת אימון משקמת לאנשים בעלי תנועה מוגבלת, כדוגמת רקדנים. השיטה פותחה והתרחבה, והיא מתאימה לכל מי שמעוניינים לאמן את הגוף לבצע פעולות יומיומיות במעט מאמץ, ללא פגיעה או שחיקה גופנית.

 פילאטיס מזרן או פילאטיס מכשירים?

אימון פילאטיס מתמקד בחיזוק של שרירי היציבה והליבה של הגוף יחד עם התייחסות לכל שריר הגוף.

תרגול פילאטיס מתבצע על גבי מזרן שמונח על הארץ, או באמצעות מכשירים ייעודיים לשיטה. שתי השיטות הן שיטות מוכרות, בטוחות ויעילות.

בתרגול על גבי מזרן נעשים התרגילים בעמידה, בישיבה או בשכיבה, לעתים עם שימוש באביזרים כדוגמת כדור, גומיות וכד'. האביזרים השונים מגוונים את התרגול, מעניקים התנגדות ומסייעים בהגמשת השרירים ובפיתוח קואורדינציה.

בפילאטיס מכשירים האימון נעשה בקבוצות קטנות יותר, במנחים שונים ומגוונים. ההתנגדות במכשירים מושגת באמצעות קפיצים בעלי התנגדות שונה אותם ניתן להתאים באופן אישי לכל מתאמן בהתאם לרמת הכושר הגופני או התרגיל.

איך בוחרים? אתם מוזמנים להתנסות בשיעור פילאטיס מכשירים או מזרן, לחוש את דרך העבודה ולבחור בין השניים. כמובן שניתן לשלב בין השניים, ולבחור בשיעור אחד של מכשירים ואחד של מזרן בכל שבוע. הבחירה בין פילאטיס מזרן למכשירים היא גם עניין של העדפה אישית ונוחות, ומומלץ להתייעץ עמנו באשר לאימון המתאים ביותר עבורכם. בכל מקרה עקרונות הפילאטיס והמטרות נשמרים ומושגים בשתי השיטות

>>מערכת שעות של השיעורים בסטודיו<<

למידה אישית או בקבוצה – מה כדאי לך?

תרגול בקבוצה עוזר לרבים לשמור על מוטיבציה, להתחייב ולהגיע, ומאפשר ליהנות גם מהמפגש החברתי. אימון משותף הוא דרך טובה להרגיש שאינכם לבד, לתרגל עם אנשים שמצויים ברמה דומה לשלך ולהתעמל בחברה נעימה.

אם אתם מעוניינים בשיעור פרטי, או זקוקים לתרגול ייחודי (למשל בשל פציעת ספורט, או מגבלה כלשהי), תוכלו לתרגל בשיעור אישי, אחד על אחד, תוך אימון צמוד, עם תשומת לב מלאה.

אצלנו בסטודיו "שמים וארץ" תוכלו ללמוד בקבוצה או בתרגול פרטני, לבחור בימים ובשעות שנוחים עבורכם, וליהנות מהדרכה מותאמת אישית, מקצועית ומדויקת.

ואם אין לי ניסיון קודם, בהתעמלות בכלל או בפילאטיס בפרט?

אין שום בעיה. פילאטיס מתאימה לכל אדם, ואין צורך בניסיון קודם. בוא/י להתנסות, לחוש את התרגול, להכיר את מורי הסטודיו ואת שיטות התרגול שלנו, ונשמח להתאים עבורך תכנית תרגול אישית מועילה ומהנה.

לאימון הפילאטיס יש להגיע בבגדים נוחים, שאינם מגבילים את התנועה.

רוצה להתחיל? התקשר/י עוד היום לסטודיו שמים וארץ – לפרטים אודות האפשרויות והשיעורים המגוונים שלנו!

שתפו:
צור קשר
X

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם